ČD Telematika zahájila cenzuru AC24, přes jejich DNS servery se nikdo na alternativní server už nedostane!   
Pridal tk Pátek 16 únor 2018 - 06:31:43 Cist komentare / psat: 0 | Trackbacks: 0   Tisknout  LAN_NEWS_24 
ČD Telematika zahájila cenzuru AC24, přes jejich DNS servery se nikdo na alternativní server už nedostane! Servery Lupa.cz a Root.cz provozuje člověk, který studoval v Budapešti na univerzitě George Sorose a je členem správní rady Open Society Fund Praha!

Skandál cenzurování emailů a komunikace na českém internetu se rozrůstá do vskutku mamutích rozměrů. Jak nás do redakce Aeronetu informoval jeden z našich čtenářů, blokování se už zdaleka netýká jen emailů v právě probíhající kauze Centrum.cz a zahazování emailů bez vědomí uživatelů. Nově totiž už dochází i k blokování přístupu na alternativní weby v České republice, a to na úrovni DNS blokace, tedy na podobném způsobu, jako je blokován a cenzurován přístup na internet v Číně (tzv. China Wall). Jak nás informoval pan Petr, je klientem a zákazníkem občanského spolku Cyrilek.net, který nabízí připojení k internetu. Když se pokusil dostat na webové stránky alternativního serveru AC24.cz, tak mu prohlížeč oznámil, že stránka nebyla nalezena, že prostě na internetu neexistuje, což je nesmysl. Takže se rozhodl, že začne pátrat po příčině. Protože je technicky zdatný, změnil v operačním systému svého počítače dvojici DNS serverů a nastavil je na servery společnosti Google. Jako mávnutím kouzelného proutku se stránka AC24 v prohlížeči načetla.

Problém se nachází v DNS serverech společnosti ČD Telematika, která poskytuje Cyrilek.net datové služby, a to včetně DNS serverů, které jsou nezbytné pro překlad webových adres. Na vyjádření společnosti zatím čekáme. Jak nám pan Petr zaslal fotografii níže, DNS servery Českých drah opravdu úmyslně a záměrně nepřekládají adresu AC24.cz a hlásí ji jako nenalezenou, tedy neexistující. Vzhledem k tomu, že doména existuje na českém internetu už mnoho a mnoho let, nelze to omluvit tím, že by doména byla nová a DNS server ji neměl aktualizovanou. České dráhy tak prostě blokují zákazníkům Cyrilek.net přístup na tento server a můžete si představit, že lidé, kteří nejsou technicky zdatní a neví, jak si v operačním systému změnit DNS servery, se prostě na AC24 nedostanou.

FOTO: Náš čtenář nám zaslal i kopii logu, která zachycuje blokaci domény AC24.cz ze strany DNS serverů ČD Telematika.




Pro takovou blokaci není omluva, není to ani technická závada, jde o jednoznačnou cenzuru. Znovu se ukazuje, že pokud lidé budou mlčet, brzy se nedostanou nejen ke svým emailům, ale ani na své oblíbené webové stránky. Protože dnes ČD Telematika blokuje AC24, zítra to může být Aeronet, pozítří Parlamentní listy. A pokud zrovna nevíte, jak si změnit DNS adresy v operačním systému, na naše stránky už se nikdy nedostanete.

Na obranu Bakalovy Economie v kauze zahazovaných emailů vystartovaly dva servery, které mají neuvěřitelné vlastnické propojení

Celou kauzou s blokací emailů na Centrum.cz se kromě nás začaly zabývat i dva servery, které nemají s politickou alternativou nic společného, věnují se Linuxu a článkům o technologiích, ale jakmile jsme na Aeronetu vydali pondělní článek o zahazování emailů na Centrum.cz, ihned oba dva servery udělaly rozhovor s jednatelem společnosti Excello, s.r.o. a také s ředitelem Bakalovy společnosti Economia, která provozuje emaily Centrum.cz. V článcích na Lupa.cz a na Root.cz jsme se dozvěděli skandální vysvětlení, že za mizení emailů ve schránkách českých občanů na Centrum.cz můžeme prý my jako provozovatel Aeronetu, a to ze dvou důvodů, že prý rozesíláme spam a také proto, že prý máme nízkou reputaci u slovenské neziskovky Konspiratori.sk, což je platforma, kterou založili přední novináři a činitelé slovenského mainstreamu okolo největšího slovenského fake news deníku SME. Platforma obsahuje seznam 118 údajně ideologicky a protisystémově zaměřených webů v ČR a na Slovensku, u kterých prý slušné firmy si nemají zadávat reklamu.

Kdo stojí za webem Konspiratori.sk? Bratislavská kavárna a celá plejáda zástupců slovenského fake news mainstreamu

Poznatek od našich čtenářů z diskuse

“Ta partička cenzorů na Konspiratori.sk rozhodně není nestranná, jsou to z většiny zástupci masmédií, především SME. Jejich primární zájem je udržet pro sebe tržní podíl na reklamním trhu. Podle mě je to i nekalá soutěž”, uvedl jeden z našich čtenářů a připojil seznam činovníků zmíněného webu.

•Pavol Hardoš – SME
•Oto Hudec – členom redakčných rád vedeckých časopisov, ambasador Regional Studies Association
•Michal Hvorecký – spisovatel, Goethe institut
•Marián Jaslovský – ředitel Mindshare, zakladatel inZine (navazovalo na SME)
•Martin Mác – CEO Zoznam.sk
•Juraj Mýtny – marketing a spin Demagog.sk
•Matúš Ritomský – SME
•Maroš Rudnay – lékař, dost slabá argumentace na už potvrzené možné negativní následky očkování na http://www.lovcisarlatanov.sk/
•Juraj Smatana – aktivista
•Eduard Stloukal – asi etolog
•Filip Struhárik – Denník N, SME
•Dávid Tvrdoň – SME
•Marína Zavacká – historička
•Tomáš Zálešák – učitel
•Alexej Fulmek – zakladatel SME a Podpredseda Asociácie vydavateľov – dát mu hlasovací právo už by fakt bylo moc
•Vladimír Mužík – Výkonný riaditeľ Mafra Slovakia, dtto
•Marián Zima – riaditeľ vydavateľstva Šport Press, Je predsedom Zboru zástupcov Asociácie na ochranu novinárskej etiky a dlhoročným členom predstavenstva Asociácie vydavateľov tlače.

Tato sebranka mainstreamových a neziskových figurek tedy spravuje seznam 118 údajně závadných webů a pražská firma Excello, s.r.o. na základě tohoto seznamu blokuje a zahazuje emaily uživatelů Bakalových freemailů Centrum, Atlas a Volný. Neustále přitom se vymlouvají na jakýsi obskurní a neoficiální amatérský filtr SORBS, na kterém většina z těch 118 webů uvedených na stránce Konspiratori.sk stejně vůbec není. Dělají si z nás tudíž blázny? Hrají si na cenzory ve jménu vyššího dobra?

FOTO: Tomáš Charvát, jednatel firmy Excello, s.r.o., která provozuje antispam Virusfree, který cenzuruje a zahazuje emaily klientů Centrum.cz z ideových a politických důvodů.




Jednatel Excello, s.r.o., Tomáš Charvát, dále v rozhovoru pro Lupu.cz uvedl, že prý náš server je právě na seznamu SORBS. Naše doména tam není, ale je tam strojová IP adresa našeho mail serveru z dávné doby. Když jsme kontaktovali společnost SORBS, aby naši IP odstranili ze seznamu, dostalo se nám odezvy, že prý naše IP adresa maileru neodpovídá A recordu domény. Jenže to ani nemůže, protože náš server se nachází za firewallem a náš A record ukazuje na bránu firewallu, což je jiná IP adresa, než kterou má mail server za branou. A nic na této bezpečnostní konfiguraci měnit nebudeme, nejsme sebevrazi.

Jenže dokud prý obě adresy nebudou v recordech stejné, nikdo náš IP záznam v SORBS neodstraní, i když vznikl v roce 2015 v době, kdy jsme na této IP adrese ještě ani náš server vůbec neměli a IP adresa patřila někomu úplně jinému. Jenže organizace SORBS je parta amatérských nadšenců, kteří nemohou za to, že Zdeněk Bakala dal příkaz k blokování téměř stovky českých a slovenských serverů, a to ne z důvodu spamu, ale z politických a ideových důvodů, aby do poštovních schránek na freemailech Centrum.cz, Atlas.cz a Volny.cz nechodily texty a články, které nejsou ideologicky v souladu s politickým přesvědčením Bakalova vydavatelství Economia.

Jednatelem a majoritním majitelem serverů Lupa.cz a Root.cz je člověk napojený na George Sorose, jeho univerzitu v Budapešti a Open Society nadaci! Soros má své lidi snad úplně všude!

Poněkud nás překvapilo, že na obranu Economie a Excello, s.r.o. vystartovala zrovna dvojice serverů Lupa a Root, které se těmto věcem politického směru normálně nevěnují. Takže jsme začali pátrat po stopách obou serverů a nestačili jsme se divit. Oba dva portály totiž provozuje jedna a tatáž firma s názvem Internet Info, s.r.o., kde jediným jednatelem a současně jedním ze tří společníků (avšak s majoritním podílem) je jistý JUDr. Marek Antoš s bydlištěm Praha – Krč, V Štíhlách, PSČ 142 00.

FOTO: JUDr. Marek Antoš




Druhým společníkem ve firmě, který stojí za povšimnutí, je Ján Simkanič, publicista a novinář, který píše pro časopis Respekt, a to už jsme doma, protože Respekt patří pod vydavatelství Economia Zdeňka Bakaly. No, to je ale náhoda! Takže najednou je to jasné, proč na náš článek jako potrefené husy zareagovaly právě servery Lupa.cz a Root.cz, které oba spoluvlastní právě Ján Simkanič. Ale to zdaleka není všechno. Zmíněný JUDr. Marek Antoš je totiž k našemu zděšení i členem představenstva Open Society Fund Praha, tedy spadá do NGO impéria George Sorose a jeho Open Society Foundation. V představenstvu je tam spolu s Danielou Drtinovou z Bakalova DVTV, a tak bychom mohli pokračovat pořád dál. Potřebuje tohle snad nějaký další komentář? A to pořád není všechno.

Cenzuru, blokaci a její ospravedlňování řídí v ČR lidé napojení na Sorosův neziskový sektor, člověk, který vystudoval Sorosovu univerzitu a novináři napojení na Bakalovu Economii

JUDr. Marek Antoš totiž vystudoval srovnávací ústavní právo na Středoevropské univerzitě v Budapešti. Ano, přesně na té univerzitě George Sorose, kterou Orbánova vláda chce vyhostit ze země jako zahraničního agenta, a kterou Jiří Drahoš, prezidentský kandidát, chtěl pozvat do Prahy a nabídl jí spolupráci s Českou akademií věd. Takže se nám to celé rýsuje před očima jako doslova noční můra a zlý sen, kruh se uzavírá. Zdeněk Bakala nařídí blokovat české a slovenské alternativní weby na freemailech spadajících pod Economii, a to i na Slovensku, kde Economia provozuje slovenský offshoot s názvem Centrum.sk. Marek Antoš poskytl v roce 2013 rozhovor pro Živě.cz a doslova se tam rozplýval nad Georgem Sorosem. Níže uvedená citace hovoří za vše:

JUDr. Marek Antoš: “Abych si rozšířil obzory a nasál trochu mezinárodní atmosféry, vyrazil jsem vloni na Středoevropskou univerzitu (CEU) v Budapešti, kde se učí srovnávací ústavní právo. Školu založil George Soros a – nejen – díky jeho penězům dokáže přilákat řadu výborných profesorů. Moje studium se tam chýlí ke konci, za pár týdnů už se vracím do Prahy, ale byla to opravdu úžasná zkušenost. Mrzí mne jediné: tu univerzitu Soros původně založil v Praze, ale kvůli nevlídnému přijetí některých politiků v čele s Václavem Klausem ji záhy přesunul. Mít ji tady by bývalo bylo velkým obohacením, už jen kvůli bohaté knihovně. Snad budou budoucí generace politiků otevřenější.”

Celý rozhovor najdete zde: https://www.zive.cz/clanky/marek-antos-e-volby-bych-zavadel-jen-velmi-pomalu/sc-3-a-169314/default.aspx . Myslím, že v tomto okamžiku už si dokážete poskládat sami obrázek toho, proti čemu stojí česká alternativa. Geroge Soros dokonale ovládá řízení na vyšších prioritách a má dokonale zvládnuté dlouhodobé procesy a výchovu svých lidí, kteří jsou připraveni později prosazovat Sorosovy cíle v celé Evropě, včetně Česka.

FOTO: Ján Simkanič, publicista a redaktor.




Takže jaký je příběh a vývoj kauzy v této chvíli? My o této kauze napíšeme článek a první s odpovědí a reakcí zareagují dva technické servery, které se nikdy politikou nezabývaly. Když jdeme po stopách, tak zjistíme, že Lupa.cz i Root.cz mají stejného majitele a provozovatele, firmu Internet Info, s.r.o, ve které dělá jednatele člověk, který sedí v představenstvu Open Society Fund Praha, a který vystudoval Sorosovu Středoevropskou univerzitu v Budapešti. A aby to bylo dokonalé, druhým ze společníků v Internet Info, s.r.o. je známý Bakalův publicista z Respektu a také redaktor finančního serveru Měšec.cz, který také provozuje firma Internet Info, s.r.o.

Lhostejnost: Uchvátí-li tě, zahyneš!

Chapadla této krakatice prostupují celým českým internetem, a když pátráte po stopách a majetkových strukturách, najednou se dostáváte k lidem, kteří pracují a studovali u George Sorose, končíte u lidí, kteří píší pro Bakalův Respekt a čtenáři Lupy.cz a Root.cz tyto souvislosti nechápou, protože se neživí jako novináři a nepátrají po majetkových strukturách serverů, které se sice tváří jako nezávislé a technologicky zaměřené, ale jakmile se někdo dotkne nebo otře o Zdeňka Bakalu, okamžitě tyto servery na povel majitelů vyskočí na obranu svých chlebodárců, ať už je to bývalý uhlobaron nebo maďarsko-americký miliardář.

Pamatujte na moje varování. Pokud se česká alternativa nepostaví cenzuře tohoto typu na odpor, velmi brzy zjistíte, že mizející emaily byly tím nejmenším problém. Začnou totiž být nedostupné webové stránky v prohlížeči, nedostanete se na svůj oblíbený alternativní web stejně, jako se to už děje klientům Cyrilek.net. Nenechávejte si tyto informace pro sebe, opravdu vás prosím, je to důležité, abyste sdíleli na sociálních sítích všechny naše články k této kauze, abyste v emailech posílali svým známým informace o tom, jak začíná v ČR brutální cenzura.

Pokud chodíte diskutovat i na jiné weby, informujte i tam o této sérii kauz s cenzurou, informujte své poslance, aby se dozvěděli, k jakým krokům se uchýlil Zdeněk Bakala a lidé napojení na neziskovou chobotnici George Sorose. Nic jiného v této chvíli nemá větší prioritu na české alternativě, než je boj proti cenzuře a úsilí o zachování svobody slova a svobody sdílení informací.

-VK-
Šéfredaktor AE News


POZNÁMKA NAŠÍ REDAKCE:

O této šokující informaci o novodobé cenzuře, která postihla i náš zpravodajský portál INFOKURÝR.cz jsme již psali zde: http://infokuryr.cz/news.php?extend.20567.



Zdroj: https://aeronet.cz/news/cd-telematika-zahajila-cenzuru-ac24-pres-jejich-dns-servery-se-nikdo-na-alternativni-server-uz-nedostane-servery-lupa-cz-a-root-cz-provozuje-clovek-ktery-studoval-na-univerzite-george-sorose/
Sdilet na:   Facebook MySpace Digg Delicious Reddit Twitter StumbleUpon



Zpětná adresa pro váš příspěvek: http://infokuryr.cz/e107_plugins/trackback/trackback.php?pid=20580
Pro psaní komentářů musíte být přihlášen. Prosím přihlaste se, nebo se zaregistrujte zde pro přihlášení
Žádné zpětné odkazy pro tento příspěvek.
Hledat Info kuryr
Novinky pro 2020
PoÚtStČtPaSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
 
Facebook KURÝR

Wedos

www.otvoroci.com

www.slovane.org



www.slevyusteckykraj.cz



TOPlist


© www.infokuryr.cz
Vygenerováno za:0.1240 sec,0.0572 z toho dotazů.Dotazů v DB:18. Použitá paměť:1,065kB