Čtvrtek 12 leden 2017
TV Prima zřejmě porušila licenci záměrně chybným překladem Maigreta. Z vraždícího československého gangu udělala Prima ruské zabijáky!   
Pridal tk Čtvrtek 12 leden 2017 - 07:32:25 Cist komentare / psat: 0 | Trackbacks:    Tisknout  Vytvořit z této novinky PDF 
TV Prima zřejmě porušila licenci záměrně chybným překladem Maigreta. Z vraždícího československého gangu udělala Prima ruské zabijáky! Snaha vyžehlit si u RRTV reputaci? ITV nám potvrdila, že se bude „svévolným“ dabingem zabývat!

Televize Prima má na krku další skandál. Tentokrát ale v obráceném postavení, než jaký bychom čekali. Televize se proslavila reportáží o uprchlících z Iráku, kteří v Jihlavě odmítli bydlení s odkazem, že je to stáj, resp. chlév. Další kauzou bylo neodvysílání pořadu Jana Krause v ohlášený termín, když v souvislosti s kauzou Brady se Pražská kavárna rozhodla zneužít Krausův pořad pro demonstraci solidarity kulturní fronty proti Miloši Zemanovi. Jakkoliv tyto kauzy byly vnímány ze strany alternativy s pochopením nebo dokonce podporou, tak v současném případě jde o něco mnohem závažnějšího. TV Prima se dopustila dezinformace, přesně toho typu dezinformace, proti kterým má působit nová jednotka dohlížitelů při ministerstvu vnitra pod vedením paní Romancovové. K čemu došlo? Televize Prima zakoupila od britské ITV licenci k nové sérii komisaře Maigreta, kde hlavní roli ztvárnil Rowan Atkinson, který je jinak známý hlavně jako Mr. Bean.

Včera večer odvysílala Prima dabovanou verzi dílu s názvem „Maigret a případ mrtvého muže“. V původním britském znění je to epizoda o vraždícím gangu Čechoslováků a o jejich milence Marii ze Slovenska. Televize Prima ovšem dabing překroutila a z Čechoslováků udělala překrouceným dabingem vraždící Rusy. Televize Prima to vysvětlila tím, že z uměleckého vyznění by čeština zabijáků z Československa nevytvořila kontrast s česky dabovanými postavami Maigreta a dalších osob v ději. Jenže toto vysvětlení kulhá na obě nohy a povíme si, proč tomu tak je. Televize Prima dabuje spousty amerických filmů. V nich vystupují černoši, Korejci, Indové, Pákistánci, Němci atd. Nikdy předtím to TV Prima nevadilo, že např. v americkém filmu nemají Američan a pákistánský obchodník se sendviči jiný přízvuk. Proč tedy Prima v těchto filmech neudělá z pákistánského kšeftaře vybaveného lámanou angličtinou ve svém dabingu raději tradičního Američana anebo rovnou Rusa prodávajícího místo sendvičů ruční granáty maskované za pirožky?




Karel Roden dabovaný do češtiny nevadil, Maigret s Čechy ale ano!

Otázkou je, zda-li dabingová společnost je tak neschopná, že by neuměla akcentově udělat z Čechoslováků gangstery, anebo je to tak, že záměrem byla úlitba Radě pro rozhlasové a televizní vysílání, aby po sérii skandálů TV Prima si to u nich televize vyžehlila proti-ruskou agitkou. Vraždící gang Rusů, to přece zní tak úderně v dnešní době, že? Co na tom, že takový přístup je zcela neakceptovatelný. Co kdyby ve slavných hollywoodských filmech byl český herec, ztvárňující Čecha, předabován TV Prima na Rusa? Televize Prima by se mohla podívat na film 15 Minutes, kde Karel Roden hraje Emila Slováka a další hraje Češku Daphne Handlovou. V českém dabingu tohoto skvělého snímku s Rodenem se nikdo neodvážil změnit scénář kvůli zvuku dabovaného slova, kde prostě dabovaný De Niro je mluvený česky a dabovaný Karel Roden mluví česky, Daphne Handlová také mluví česky. Nikomu a hlavně ničemu to nevadilo.

Jenže tady TV Prima opravdu šlápla vedle. Jak naše redakce dnes zjišťovala u britského producenta ITV, změnou dabingu došlo k významné změně scénáře. „Filmová a televizní licence zakazuje dabing, který by obsahově a významově měnil zásadní charakterové rysy filmu“, uvedla na náš dotaz šéfka tiskového odboru britské stanice ITV Janice Troup a bude se prý celou záležitosti, podle jejích slov „frivolního dabingu“, hlouběji zabývat. Jak jsme se dále dozvěděli, změna dabingu může mít hlubší dopady pro TV Prima, protože autor scénáře k filmovému dílu může potom požadovat odškodnění a kompenzaci, pokud by např. kvůli změně v dabingovém scénáři došlo k tomu, že dílo by nadále nemohlo být licencováno v dalších zemích za původních podmínek.

Představte si, že by někdo svévolně změnil národnost v určitém scénáři, který by získal popularitu. Další televize by potom požadovaly licenci se stejným obsahem, ovšem ten by nemohl být licencován, protože dabovací společnost v jiné zemi si svévolně z německého kuchaře udělala indického pastevce, protože rakouské televizi zní „cizojazyčná“ němčina nevěrohodně. Podle Janice Troup je toto v rozporu s copyrightem původního díla. A to je závažná skutečnost.

TV Prima změnila scénář filmu, aby si to vyžehlila u Pražské kavárny?

Je zřejmé, že televizní dabing v podání TV Prima měl za úkol splnit politickou objednávku a nasypat na Rusko mediální špínu, protože gang ruských zločinců zní mnohem lépe, než gang Čechoslováků. Když si potom pustíte anglický originál s Atkinsonem, slyšíte „Czechoslovakian gangsters“, ale v překladu Primy to jsou „ruští zabijáci“. RRTV z toho bude mít zajisté radost a Pražská kavárna možná odpustí Primě tu kauzu se stopnutým Krausem a je dokonce možné, že právě strach a obavy z toho, že by Kraus se svojí pokleslou show mohl z Primy odejít (v zákulisí se dokonce mluví o přechodu k TV Nova), měly za následek rozhodnutí TV Prima udělat si u kavárny „očko“ a zakomponovat do dabingu Maigreta aktuální protiruský éthos. V rozporu s licencí a dokonce i autorským copyrightem. Odchodem Krause z TV Prima by stanice přišla o sledovanost a poklesly by jí peoplemetry a příjmy z prodeje reklamy.

Nejsem si ale vůbec jistý, jestli TV Prima neklesne sledovanost i tak, protože to, co televize předvedla s dabingem Maigreta, to není omyl nebo chybička v jemném významu překladu, to je úmyslná změna scénáře. Britská televize ITV jako držitel autorských práv se proti tomu ohradí, ale i kdyby se to přešlo mlčením, tak je naprostý skandál, že televize dabuje cizí seriály tak, že vnáší do dabingu vlastní dějové a faktografické změny. To je naprostý odpad a opět důvod k tomu sledovat raději cizí filmy v originálech a případně s profesionálními titulky a nespoléhat se na dabing.

Volnost dabing nesmí měnit smysl a obsah scénáře. To je základ dabingu. Cizojazyčné fráze a idiomaty je třeba překládat v nejbližším smyslovém významu a smyslové podobě. Pokud ovšem někde zazní výrok o gangsterech z Československa, nelze to přeložit jako zabijáci z Ruska. To potom nemá nic společného s dabingem, to je potom jenom čistá dezinformace a propaganda. Zajímalo by mně, jestli CTHH paní Romancové se bude touto dezinformací zabývat. Asi ne, protože televizní dabing nespadá do jejich kompetence. Ale ve společnosti taková manipulace může podprahově působit v tom smyslu, že Rusové zase budou podprahově vnímáni jako ti zlí.

-VK-
Šéfredaktor AE News


Zdroj: http://aeronet.cz/news/tv-prima-zrejme-porusila-licenci-zamerne-chybnym-prekladem-maigreta-z-vrazdiciho-ceskoslovenskeho-gangu-udelala-prima-ruske-zabijaky-snaha-vyzehlit-si-u-rrtv-reputaci/


Sdilet na:   Facebook MySpace Digg Delicious Reddit Twitter StumbleUpon



Totální kolaps zdravého rozumu na Novinkách   
Pridal tk Čtvrtek 12 leden 2017 - 07:28:14 Cist komentare / psat: 0 | Trackbacks:    Tisknout  Vytvořit z této novinky PDF 
Server Novinky.cz zveřejnil v úterý 10. ledna zprávu nadepsanou titulkem „Vandalové u Lvova zneuctili památník upáleným Polákům“. Kdo je v tomto textu mezi řádky obviněn z uvedeného činu, to je snad každému jasné.

Tak dlouho se Ukrajinci snažili „sblížit“ s Poláky, až z toho nacionalisty na obou stranách postihla mentální diarrhoea. Nedá se totiž jinak nazvat, co si navzájem dělají. Naposledy u Lvova poničili památník stovkám Poláků upálených nacistickými oddíly u obce Huta Peňacka.

Poničili kamenný památník, pomalovali ho žlutou a modrou a také obligátní červenou s černou a posprejovali runovými SS.

Za nelidskou válečnou hrůzu v roce 1944 mohli podle Poláků ukrajinští nacisté, ostatně „podepsali“ se takto nejednou. A toto napsaly Novinky – doslova:

„Podle informací ukrajinských zdrojů nespáchali čin Ukrajinci, ani ho neprovedla ukrajinská divize SS Haličina, ale ‚hitlerovská vojska', protože ve vesnici působili partyzáni řízení z Moskvy.“

Co tím má být řečeno? Není to „vtip“ – tady je k přečtení celý článek.

A jestliže to Novinky nemyslí vážně – jakože myslí –, proč proboha uvádějí informace z těchto „ukrajinských zdrojů“?

Ale to není vše. Text je i dále „obohacen“ o výplody „ukrajinských zdrojů“. Čtěte: „Případ vyšetřuje i tajná služba SBU. Agentura Unian ve své zprávě naznačila, že může jít o provokační akci Ruska, která má poškodit polsko-ukrajinské vztahy.“

„Naznačila“? Nikoliv (když už) vyslovila „domněnku“ nebo „spekulaci“? Zasáhne Chovanec?

Novinky převzaly a zveřejnily zprávu postavenou na tvrzeních postrádající poslední zbytky racionality – tolik typických pro hysterickou a stupidní propagandu, jaká z Kyjeva přichází od banderovského převratu. Dostaly se na roveň této propagandy. Plně.

Můžeme si dělat legraci z novinářské debility, můžeme Putina obviňovat z toho, že „mráz sevřel Česko“ nebo že Obamová brzy otěhotní, ale tohle není žádná legrace. To je totální kolaps zdravého rozumu.

Zdroj: Geo, Eurasia24.cz


Sdilet na:   Facebook MySpace Digg Delicious Reddit Twitter StumbleUpon



Jiří Paroubek: Lex Babiš přes veto prezidenta prošel   
Pridal tk Čtvrtek 12 leden 2017 - 07:08:53 Cist komentare / psat: 0 | Trackbacks:    Tisknout  Vytvořit z této novinky PDF 
Poslanecká sněmovna přehlasovala potřebnou většinou veto prezidenta republiky, které by znamenalo postavení zákona o střetu zájmů, tzv. lex Babiš, mimo hru.

Ve sněmovně se, a to není velké překvapení, našla většina nezbytná pro prosazení tohoto zákona přes veto prezidenta. Největší podíl na tomto hlasování měli sociální demokraté (hlasování se zdržel V. Jandák) a lidovci, tedy dvě vládní strany, kolegové hnutí ANO A. Babiše, a dále takto hlasovali také poslanci komunistů, ODS, TOP 09 a většina přítomných poslanců Úsvitu. Proti se tedy postavili pouze poslanci Babišova ANO a většina okamurovců, včetně T. Okamury…Zdá se,že v příští sněmovně po volbách by případná minoritní vláda hnutí ANO mohla počítat mj. s podporou T.Okamury, jenž je se svou formací schopen ve volbách i více než 7-8 % hlasů.

Andrej Babiš se svými obratnými mediálními poradci z této parlamentní porážky jistě udělá svou přednost, neboť argumentuje tím, že jej vlastně tradiční politické strany, tedy politický establishment levice i pravic,e chce vypudit ven z politiky, kde on tak prospívá českému státu a národu.

Zákon představuje standardní normu, která je obvyklá i v jiných demokratických zemích a sankce za jeho neplnění spočívají v oblasti morálního působení.

Jiří Paroubek

Zdroj: Vaše Věc

Sdilet na:   Facebook MySpace Digg Delicious Reddit Twitter StumbleUpon



Chovanec přesvědčoval Zemana, že "Koniáš" je důležitý. No, přečtěte si raději sami, jak to dopadlo   
Pridal tk Čtvrtek 12 leden 2017 - 07:01:23 Cist komentare / psat: 0 | Trackbacks:    Tisknout  Vytvořit z této novinky PDF 
Vezme prezident Zeman na milost nový ministerský úřad proti dezinformacím? O jeho prospěšnosti hlavu státu v úterý odpoledne na Hradě přesvědčoval šéf resortu vnitra Milan Chovanec (ČSSD). Podle vyjádření Hradu po skončení schůzky Chovanec u prezidenta nepochodil.

Prezident Zeman i jeho mluvčí Ovčáček již několik týdnů pravidelně a často kritizují nově vzniklé Centrum proti terorismu a hybridním hrozbám, kterému se mezi některými politiky i médii přezdívá „ministerstvo pravdy“, „cenzorní úřad“ či „novodobý Koniáš“. Hrad užívá přirovnání ČÚTI, tedy Český úřad pro tisk a informace, což byla cenzorská instituce za bývalého režimu.

Ostře negativní stanovisko, které Zeman vyjádřil už ve svém Vánočním poselství, se nejspíš značně nepozdávalo ministrovi vnitra Milanu Chovancovi. Chtěl proto hlavu státu přesvědčit a přinést konkrétní argumenty, proč by úřad měl existovat.

Setkání Zemana s Chovancem se na Hradě konalo v úterý odpoledne a prezidentská kancelář následně informovala, co během setkání se šéfem vnitra Miloš Zeman sdělil. Z prohlášení plyne, že se Milanu Chovancovi prezidenta republiky o prospěšnosti „ministerstva pravdy“ přemluvit nepovedlo.

„Prezident republiky vyjádřil na setkání názor, že ve svobodné společnosti: 1. Nikdo nemá monopol na pravdu. 2. Odhalení skutečných dezinformačních kampaní vyžaduje kvalifikaci a zdroje zpravodajských služeb, což 15 úředníků na ministerstvu vnitra nemá. 3. Dosavadní personální struktura tohoto útvaru svědčí spíše o ideové zaujatosti některých jeho pracovníků, což se projevuje i dokumentovaným negativním vztahem k nově zvolenému prezidentovi USA Donaldu Trumpovi,“ stojí v hradním prohlášení.

Na druhé straně prý prezident Zeman podpořil Chovancovo úsilí ve věci zbraňové politiky a přislíbil, že na Pražském hradě přijme vedení nově ustavené finanční policie. Její vznik totiž Miloš Zeman dlouhodobě podporoval.

zdroj:http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Chovanec-presvedcoval-Zemana-ze-Konias-je-dulezity-No-prectete-si-radeji-sami-jak-to-dopadlo-470710

Sdilet na:   Facebook MySpace Digg Delicious Reddit Twitter StumbleUpon



V Egyptě objevili 12 nových hrobek z doby Hatšepsut a Nefretiti   
Pridal tk Čtvrtek 12 leden 2017 - 06:53:10 Cist komentare / psat: 0 | Trackbacks:    Tisknout  Vytvořit z této novinky PDF 
Egyptští a švédští archeologové našli 12 nových staroegyptských hrobek z doby Nové říše několik kilometrů jižně od slavného Údolí králů, uvádí Egyptské Ministerstvo pro památky.

„Tyto hrobky jsou zajímavé tím, že v nich pohřbívali celé rodiny — muže a ženy různého věku a s největší pravděpodobností jejich děti a dokonce i domácí zvířata. Objevení dětí v těchto hrobech svědčí o tom, že šlechta Gebel el-Silsily, této části Starého Egypta, žila ve velkých rodinách", vypráví Nasr Salama, jeden z účastníků provádění archeologických vykopávek a generální ředitel muzea Asuana (Egypt).

Kromě hrobek objevili vědci tři chrámy nebo oltáře, vytesané do skály, několik hřbitovů zvířat a tři hřbitovy novorozeňat. Těla dětí a šlechty byla uložena zvláštním zůsobem — jejich tělo bylo nataženo podle osy sever — jih a obličej obrácený k východu. Jedním z nejzajímavějších objevů, spojených s těmito hrobkami, bylo to, že v jedné z nich archeologové našli mumie nejen lidí a domácích zvířat, ale i kostru krokodýla vedle jednoho ze sarkofágů. S největší pravděpodobností krokodýli a Sobek (muž s krokodýlí hlavou) — bůh vody a Nilu, byli v Gebel el-Silsile obzláště uctíváni.

Jak uvádějí vědci, lidské ostatky, nalezené v tomto pohřebišti, svědčí o tom, že tito lidé patřili k bohatým vrstvám egyptského obyvatelstva — nenašli u nich stopy infekcí nebo podvýživy, které se často objevují u ostatků staroegyptských otroků nebo rolníků. Z druhé strany, zlomeniny a naštípnutí jejich kostí svědčí o tom, že se věnovali těžké a nebezpečné práci.

To vše, a také stopy léčení podobných zlomenin, svědčí o tom, že Gebel el-Silsila nebyla vesnicí, kde žili málo kvalifikovaní stavitelé hrobek, jak se dříve domnívali egyptologové, ale bohatá osada, jejíž role a funkce zatím nejsou jasné.

Sdilet na:   Facebook MySpace Digg Delicious Reddit Twitter StumbleUpon



Kompromitující materiál na Trumpa je výmysl internetových trolů   
Pridal tk Čtvrtek 12 leden 2017 - 06:47:26 Cist komentare / psat: 0 | Trackbacks:    Tisknout  Vytvořit z této novinky PDF 
„Tajná zpráva“ o „spojení“ zvoleného prezidenta USA Donalda Trumpa s Ruskem je výplod fantazie internetových trolů z populárního serveru 4chan, ujišťuje online portál Gateway Pundit.

Podle slov uživatele, který se označil za jednoho z autorů „zprávy", předali „text dokumentu" americkému politickému dopisovateli Ricku Wilsonovi už v listopadu roku 2016. Wilson dále předal informaci CIA, přičemž služba tyto informace utajila a zahrnula do své agendy.

„Oni vzali to, co jsem dal Ricku Wilsonovi a podali to pod úhlem „ruské špionáže". A oni tomu do dneška věří. Lidičky, oni jsou opravdu po čertech zoufalí. Nyní neexistuje ani jeden skandál okolo Trumpa, který by byl hodný důvěry," řekl anonymní zdroj.

CNN, která se odkazovala na nejmenované úředníky, dříve informovala, že americké tajné služby podezřívají Rusko z toho, že má „kompromitující materiál na Trumpa". Informační portál BuzzFeed poté publikoval „dokument", který údajně posloužil jako základ pro zprávu amerických tajných služeb o „zapojení Ruska do amerických voleb". Oba zdroje přitom nepotvrdily pravdivost dokumentu.

V Kremlu tyto informace označili za naprostý nesmysl a zmínili, že „tyto tajné dokumenty jsou podle jejich kvality srovnatelné s bulvárním čtivem".

Zajímavé bude, jak na vzniklou situaci bude v České republice reagovat nový úřad při Ministerstvu vnitra, který má cenzorovat a napravovat lživé informace! Tuto informaci totiž dlouhodobě šířila provládní media!

Sdilet na:   Facebook MySpace Digg Delicious Reddit Twitter StumbleUpon



Aktivistka, která bojuje ve Švýcarsku s kravskými zvonci, nedostala pas   
Pridal tk Čtvrtek 12 leden 2017 - 06:41:42 Cist komentare / psat: 0 | Trackbacks:    Tisknout  Vytvořit z této novinky PDF 
Vegetariánce z Nizozemska odmítli dát občanství Švýcarska kvůli dotěrnému boji s švýcarskými tradicemi, a to i s kravskými zvonci, píší noviny Daily Mail.

Nancy Holten z Nizozemska se přestěhovala do Švýcarska, když jí bylo osm let a vyrostla v této zemi. Její děti mají švýcarské občanství. Když ona sama chtěla dostat švýcarský občanský průkaz, tak to bylo zamítnuto. Místní obyvatelé prohlásili, že „mají po krk" její boj s národními tradicemi, hlavně kampaní proti nošení kravvských zvonců.

Noviny upřesňují, že činnosti 42leté vegetariánky a boj za práva zvířat ji učinily „nepopulární" v komunitě Gipf-Oberfrick, kde ona bydlí, a většině obyvatelům této komunity se již po druhé podařilo dosáhnout toho, že jí odmítli udělit občanství. Místní obyvatelé ujišťují, že žena nerespektuje tradice a životní styl Švýcarska, „obtěžuje" a „neumí držet jazyk za zuby".

Sdilet na:   Facebook MySpace Digg Delicious Reddit Twitter StumbleUpon



Jen polovina práceschopné populace má na Ukrajině práci   
Pridal tk Čtvrtek 12 leden 2017 - 06:39:21 Cist komentare / psat: 0 | Trackbacks:    Tisknout  Vytvořit z této novinky PDF 
Na Ukrajině má práci pouze 56,2% práceschopné populace země, informoval ministr sociální politiky Andrej Reva.

„Úroveň zaměstnanosti je k dnešnímu dni 56,2% z celkového počtu práceschopné populace na Ukrajině, z 26 milionů lidí ve věku mezi 15 a 70 lety má u nás dnes zaměstnání jen o něco více než 16 milionů lidí," informoval Reva na zasedání vlády.

Dnes je podle informací ministra pozorován nedostatek důstojných pracovních míst, přičemž úroveň zaměstnanosti obyvatelstva dokonce i v podmínkách ekonomického růstu v minulých periodách se zajišťoval díky nekvalifikovaným pracovním pozicím. Zmínil, že v průmyslu bylo v roce 2015 zaměstnáno pouze 2,6 milionu lidí, což představuje 14,8% pracujícího obyvatelstva, což je nepřípustně nízký ukazatel. Prakticky 20% lidí pracujících na Ukrajině přitom patří do kategorie chudých, zdůraznil.

Ministr dodal, že takový stav trhu práce v zemi zapříčiňuje masovou pracovní migraci za hranice, konkrétně jezdí lidé za prací do EU a do Ruska. Reva přitom informoval o změnách v zaměstnanecké politice země. Podle jeho slov v roce 2017 bude nezbytné přijmout nový pracovní zákon a provést změny v pracovním zákonodárství, aby byly zavedeny nové mechanismy, které budou motivovat nezaměstnané k hledání pracovních příležitostí.

Sdilet na:   Facebook MySpace Digg Delicious Reddit Twitter StumbleUpon



Brazilský prezident předával do USA „důležité informace“   
Pridal tk Čtvrtek 12 leden 2017 - 06:36:45 Cist komentare / psat: 0 | Trackbacks:    Tisknout  Vytvořit z této novinky PDF 
Zakladatel WikiLeaks Julian Assange prohlásil, že brazilský prezident Michel Temer předával Spojeným státům důležité informace výměnou za politickou podporu. Informoval o tom argentinský portál La Nueva.

„Temer měl osobní vazby v americkém velvyslanectví, přes které předával důležité informace o politické situaci v zemi a s kterými mluvil o politických tendencích v Brazílii. To nám neumožňuje tvrdit, že by mu vláda platila za špionážní činnost. Nemáme o tom žádné důkazy. Mluvíme o jiných věcech: o vytváření vazeb pro výměnu informací a poskytování politické podpory," cituje La Nueva úryvek z rozhovoru s Assangem, který poskytl portugalskému spisovateli a novináři Fernandu Moraisovi.

Assange rovněž zdůraznil, že impeachment brazilské prezidentky Dilmy Rousseffové se aktivně „podněcoval" v sociálních sítích a zdůraznil, že k podobným procesům „v Latinské Americe bez asistence USA nedochází." Kromě toho dodal, že ji sledovali kvůli „politickým motivům ve snaze najít finanční informace s politickým kontextem."

Podle Assange Brazílie je hlavním objektem sledování ze všech zemích Latinské Ameriky. „Činnost americké vojenské rozvědky svědčí o tom, že Brazílie představuje hlavní oblast jejich zájmu," uvádí jeho slova argentinský portál. Assange zdůraznil, že by se mohlo zdát, že hlavní pozornost bude udílena „starým americkým nepřátelům" — Venezuele nebo Kubě — ale Brazílie ze sebe představuje „největší ekonomiku" a je „z ekonomického hlediska velmi významnou zemí," což vysvětluje zvýšený zájem o tento stát.

Sdilet na:   Facebook MySpace Digg Delicious Reddit Twitter StumbleUpon



Ukrajina rychle vyčerpává podzemní zásobníky plynu   
Pridal tk Čtvrtek 12 leden 2017 - 06:21:41 Cist komentare / psat: 0 | Trackbacks:    Tisknout  Vytvořit z této novinky PDF 
Bez dodávek ruského plynu Ukrajina musí využívat velký objem paliva z podzemních zásobníků, jež jsou naplněné pouze částečně. S takovým oznámením přišel šéf Gazpromu Alexej Miller.

„Objem odebíraného plynu z podzemních zásobníků je velmi vysoký — přes 80 milionů metrů krychlových denně. Přitom zásobníky byly v zimě naplněny na rekordně nízké úrovni," řekl Miller.

Ukrajinský vicepremiér Vladimir Kistion ve středečním vysílání televize Espreso.tv oznámil, že země bude mít dostatečný objem zemního plynu až do konce topné sezóny i pokud přetrvají nízké teploty. Upřesnil, že v podzemních zásobnících zůstalo kolem 11,5 miliard metrů krychlových plynu a k 8. lednu bylo spotřebováno kolem 22 % zásob.

Představitelé Naftogazu a ukrajinské vlády prohlašují, že úroveň zásob v podzemních zásobnících nemá budit žádné obavy a ujišťují, že zajistí bezpečný tranzit ruského plynu do Evropy.

V Rusku jsou však znepokojeni kvůli tomu, že na začátku topné sezóny Ukrajina nenahromadila dostatečný objem zásob. Prezident Putin dříve uvedl, že objem plynu v zásobnících měl dosahovat úrovně 17-21 miliard metrů krychlových.

Sdilet na:   Facebook MySpace Digg Delicious Reddit Twitter StumbleUpon



Přejít na stranu  [1] 2
Hledat Info kuryr
Novinky pro 2017
Facebook KURÝR

Wedos

www.otvoroci.com

www.slovane.org



www.slevyusteckykraj.cz



TOPlist


© www.infokuryr.cz
Vygenerováno za:0.3385 sec,0.0748 z toho dotazů.Dotazů v DB:17. Použitá paměť:1,880kB