Středa 25 prosinec 2019
Požehnané svátky Vánoční L.P. 2019
Pridal tk Středa 25 prosinec 2019 - 06:16:30 Cist komentare / psat: 0 | Trackbacks:    Tisknout  Vytvořit z této novinky PDF
Redakce INFOKURÝRU přeje všem našim čtenářům a příznivcům požehnané a milostiplné svátky Vánoční a hojnou Boží milost z Narození našeho Pána Ježíše Krista.

Ať požehnání z Narození Našeho Pána Ježíše Krista zahřeje Vaše srdce a betlémské světlo ať svítí na cestě Vaším životem.

Přejeme také všem hojnou milost a radost z prožívání těchto Vánočních svátků.

red.

Klidné a pohodové svátky ... Bez boje
Pridal tk Středa 25 prosinec 2019 - 06:02:18 Cist komentare / psat: 0 | Trackbacks:    Tisknout  Vytvořit z této novinky PDF
Ač si to málokdo přizná, z těch dospělých teda, z řad politiků i těch, kteří se politiky snaží za každou cenu být, je docela dost těch, kteří si "píší Ježískovi" přes sociální sítě, jak velí dnešní doba, o dárečky a dárky. Své touhy a přání, zabalené do květnatých slov, výzev a apelů přímo, ale i do proseb a žádostí, dokonce i o peníze, to ti chtějící být bezpracně lidem živeni, zkraje aktivisté a dále už jenom netáhla, lemry líné.

Na děti, které ještě v toho Ježiška věří, pohlížíme při tvorbě těch psaníček s úsměvem, laskavou shovívavostí a občas také s mírným pobavením.

Co ale s těmi politiky a chtějícími být politiky (a to se mohou dušovat, že ne, že oni teda nechtějí, jenom tu politiku chtějí trošku kočírovat, narovnávat, hlídat, bla bla bla, sic!), kteří se netají svými sny, přáními? Vyhovět jim, přidat se, poslat nějakou tu pětku na ně, aby mohli pokračovat ve své misi být spasiteli lidstva, no, alespoň národa, štědrého občanstva?

Pravda, fiškusové někteří to mají tak nějak přesně načasované, na ty Vánoce, kdy většina toho lidu je tak nějak naměko a štědřeji pustí nějaký ten groš, ale i se přidá k líbivě namalované budoucnosti tím, že třeba i podepíše ... Výzvu, apel, nastínění cesty naší země k lepšímu, bla bla bla. Kolik politiků takhle a podobně začínalo už ...

Úsměvné až je, jak se tady u nás nádherně rozjíždí byznys aktivistických hnutí, spolků, kde jediným motivem mladých zakladatelů a vůdců je, po úspěšném vzoru fašizoidného spolku MCH, aby, byť nikým nevoleni, byli tito netáhla živeni z příspěvků občanstva ( https://www.parlamentnilisty.cz/…/-Gretin-bratr-Uz-nema-hla… )

„Ale nic není zadarmo. Bez vás to nezvládneme. Prosíme, zvažte finanční dar pro rebelii. Pro všechny naše budoucí Vánoce." No není to bezva kšeft? Hádám, že za chvíli se tenrto druh podnikání, hlavně jak na to, bude vyučovat na našich několika stovkách univerzit jako předmět, obor. Milionchvilkařským netáhlům se povedlo zmanipulovat dost lidí, kteří je v podstatě dobrovolně živí, jsou vychechtani, až se za plná břicha popadají. Takže proč by to nezkusili další flákači, že jo ....?

Prostě nový fenomén, nechat se živit veřejností pod zástěrkou dělání všeobecného dobra, byť opak je pravdou a tihle hooodně vychytralí svazáci jsou pak vysmátí jak lečo.

Komunální politik pan Čižinský, byť z velké Prahy, po nás chce, abychom i o svátcích bojovali. https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Cizinsky-vyzyva-Bojujte-za-demokracii-i-o-Vanocich-Mluvte-s-kamarady-pribuznymi-a-sirte-nadeji-607973 Prý za demokracii, panečku! Co na tom, že je to jeho boj o ještě větší, co největší (až do Strakovky by rád, pazdrát asertivní!) koryto, on potřebuje to křoví, ty hlasy. Mám za to, že drtivá většina nás, občanstva, mu na tuhle jeho výzvu o Vánocích hodí bobek a ty svátky opravdu prožije v pohodě, klidu a radosti.

Milý pane Čižinský, strčte si ty vaše žvásty o cestě k lepším zítřkům, laskavě za tralaláček, jste průhledný jak výkladní skříň. Nekažte lidem svátky pohody a lásky tím, že jim chcete vnutit něco, čemu ani sám nevěříte, protože moc dobře víte, že je to jenom vaše cesta k moci a korytu většímu. A váš boj, nežeňte do žádného boje nikoho jiného.

A vy, svazáci aktivističtí, kterým se nechce ani studovat, ani pracovat, ale poflakovat se jenom na obskurních protestních akcích, demonstracích, navíc si drze říkat o to, aby vás ti, co pracují, tvoří hodnoty, zdarma živili, se vzpamatujte a začněte dělat něco smysluplného, vskutku užitečného, bez parazitování na dělné společnosti.

Krásné, pohodové a žádnou politikou už nerušené svátky přeji všem lidem dobré vůle.

Růžena Chrasteková
Řadová občanka, zajímající se o politicko - společenské dění v naší zemi
Zdroj: Vaše Věc

Měl Einstein pravdu? Vědci si myslí, že ano. Svědčí o tom podle něj nový neuvěřitelný objev
Pridal tk Středa 25 prosinec 2019 - 05:54:45 Cist komentare / psat: 0 | Trackbacks:    Tisknout  Vytvořit z této novinky PDF
Vědci z Kalifornské univerzity v Los Angeles dospěli k závěru, že uprostřed Mléčné dráhy může být další obří černá díra, a zároveň dokázali Einsteinovu teorii relativity. Informace o tom je na portálu Phys.org.

Vědci pozorovali hvězdu S2, která se nachází poblíž obří černé díry Sagittarius A* (zkráceně označovanou jako Sgr A*), a to ve vzdálenosti 120 astronomických jednotek či 120 středních distancí mezi Zemí a Sluncem. Závěry vědecké práce svědčí o tom, že druhá obří černá díra nemůže být více než 100krát masivnější než Slunce, jinak by svým gravitačním polem ovlivnila trajektorii hvězdy. Předpokládá se také, že nemůže být vzdálena od hvězdy více než 200 astronomických jednotek.

Podle odborníků je existence druhé obří černé díry svědectvím toho, že se v minulosti Mléčná dráha střetla s další a menší galaxií.

Zároveň byla prověřena Einsteinova obecná teorie relativity. V loňském květnu se hvězda S2 sblížila s černou dírou a délka vln světla hvězdy by se měla roztahovat a směřovat do červené oblasti spektra. Ukázalo se, že pomocí Einsteinovy teorie lze přesně předpovědět, jaký účinek bude mít gravitační pole Sgr A*.

Uvádí se, že pár černých děr v jádře Mléčné dráhy má vypouštět gravitační vlny, které současně nelze detektovat pomocí existujících přístrojů. Vědci doufají, že nový detektor LISA (Laser Interferometer Space Antenna) bude mít potřebnou citlivost. Ten však začal být provozován až v roce 2034.

Nejvzdálenější „továrna na hvězdy“

Dříve byla v časopise Astrophysical Journal informace o tom, že se astronomům podařilo objevit světlo obrovské prašné galaxie. Podle vědců tato galaxie vznikla 970 milionů let po velkém třesku a je nejvzdálenější ze všech známých galaxií, kde vznikají hvězdy.

Zdroj: Phys.org

Putin: Některé země v Evropě uzavřely spiknutí s fašistickým Německem, existují dokumenty
Pridal tk Středa 25 prosinec 2019 - 05:45:18 Cist komentare / psat: 0 | Trackbacks:    Tisknout  Vytvořit z této novinky PDF
Ruský prezident Vladimir Putin během rozšířeného zasedání rady ruského ministerstva obrany prohlásil, že některé evropské země, zejména Polsko, uzavřely dohodu s fašistickým Německem. Dodal, že existují dokumenty o tom, jak jednali.

„Od roku 38, kdy Hitler přednesl své nároky na část Československa, Velká Británie a Francie se vzdaly svého spojence, i když měla s Francií dohodu o vzájemné pomoci, a poskytla Hitlerovi příležitost uchvátit část Československa. Ale co ostatní státy udělaly, například Polsko? Ve skutečnosti se připojily ke spiknutí s Hitlerem. To je přímo patrné z dokumentů, z archivních dokumentů,“ uvedl Putin.

Hitler navrhl vyhnat Židy do Afriky

Ruský prezident také řekl, že Adolf Hitler navrhl v roce 1938 vyhnat Židy do Afriky a polský velvyslanec v Německu Jozef Lipsky souhlasil a nabídl mu vztyčení pomníku.

„Hitler informoval ministra zahraničních věcí a poté polského velvyslance v Německu, bez obalu, řekl, že má nápad poslat Židy do Afriky v kolonii ... na smrt, ke zničení. Na to mu polský velvyslanec odpověděl, a pak to napsal ve své zpravě ministrovi zahraničních věcí Polska, pánovi Beckovi: ‚Když jsem to slyšel... odpověděl jsem mu – Führerovi, Hitlerovi – pokud to udělá, umístíme ve Varšavě velkolepý památník‘,“ řekl Putin s odkazem na archivní dokumenty.

„Parchant, antisemitské prase, to nejde říci jinak. Plně se shodl s Hitlerem v jeho antisemitských náladách a navíc za mučení židovského lidu slíbil postavit památník ve Varšavě, “ dodal ruský prezident.

Zkreslování historie

Putin během projevu připomněl setkání s představiteli zemí SNS v Petrohradě, kde ruský vůdce předložil svým kolegům řadu archivních dokumentů týkajících se historie druhé světové války a předválečných vztahů evropských zemí a uvedl, že některé země se zjevně snaží zkreslit historii.

„Hovořil jsem tam, že, a my to pozorujeme už dlouho, že v některých našich sousedních zemích, v Evropě a v zámoří se často snaží zkreslit historii, přicházejí s několika nepravděpodobnými scénáři vývoje situace ve světě a v Evropě před druhou světovou válkou,“ řekl Putin.

Poznamenal, že jakýmsi „logickým závěrem“ tohoto procesu bylo přijetí usnesení obsahujícího hodnocení událostí druhé světové války Evropským parlamentem.

„Nedávno naši kolegové v Evropě, Evropský parlament, přijali usnesení, kde ve skutečnosti staví hitlerovské Německo a Sovětský svaz téměř na stejnou úroveň, což naznačuje nebo přímo říká, že za zahájení druhé světové války odpovídá Sovětský svaz. Samozřejmě, naprostý nesmysl,“ řekl ruský prezident.
Dodal, že požádal své kolegy, aby mu poskytli relevantní archivní dokumenty, a znovu zmínil touhu napsat samostatný článek na toto téma.

„Zabráníme zničení paměti našich otců a dědů“

Rusko má dost archivních materiálů, které nedovolí poškodit vzpomínku na otce a dědy, kteří bojovali ve Velké vlastenecké válce, prohlásil Putin.

„Díky bohu, máme dost archivních dokumentů, které jsme získali jako trofeje z evropských zemí po druhé světové válce... Máme dost materiálu, abychom zabránili komukoli, aby mohl zničit paměť našich otců, našich dědů a všech těch, kteří položili své životy na oltáři vítězství nad nacismem,“ řekl Putin.

Právě takoví lidé, kteří jednali s Hitlerem, dnes ničí památky sovětských osvobozeneckých vojáků v Evropě, dodal.

Zdroj: Sputniknews.com

Čína, Japonsko a Jižní Korea společně podporují mnohostrannou spolupráci
Pridal tk Středa 25 prosinec 2019 - 05:38:53 Cist komentare / psat: 0 | Trackbacks:    Tisknout  Vytvořit z této novinky PDF
24. prosince se v čínském městě Chengdu (Čcheng-tu) konal 8. summit vůdců Číny, Japonska a Jižní Koreje. Na tomto summitu byly vydány „Vyhlídky spolupráce mezi Čínou, Japonskem a Jižní Koreou na příští desetiletí" a byl schválen „Seznam projektů Čína, Japonsko, Jižní Korea + X" a další výsledné dokumenty. Tyto tři země znovu potvrdily svůj závazek k udržování volného obchodu a mnohostrannosti a budou na základě Dohody o regionálním všestranném ekonomickém partnerství (RCEP) urychlovat vyjednávání o dohodě o volném obchodu mezi Čínou, Japonskem a Jižní Koreou, aby společně podporovaly mnohostrannou spolupráci.

Tento rok si připomínáme 20. výročí založení mechanismu spolupráce Číny, Japonska a Jižní Koreje. Jen v roce 2018 přesáhl celkový obchod mezi těmito třemi zeměmi 720 miliard dolarů, objem vzájemných investic přesáhl 11 miliard dolarů a výměna personálu překročila 31 milionů. Trojstranná spolupráce hrála důležitou roli při podpoře regionálního a světového hospodářského růstu a při vedení procesu regionální integrace.

Svět v současné době čelí protekcionismu, unilateralismu a šikaně. Některé země přijaly přísná opatření, jako je zvyšování cel a provádění obchodních vyšetřování s cílem potlačit obchod v jiných zemích, narušit globální správu a ohrozit světový mír a stabilitu. V této souvislosti je pro Čínu, Japonsko a Jižní Koreu, jako pro nejvlivnější ekonomiky světa, obzvlášť významné posílit koordinaci, konzultace a úzkou spolupráci. Během tohoto summitu tři země znovu potvrdily svou podporu multilaterálního obchodního systému a uvedly, že budou usilovat o co nejrychlejší podepsání Dohody o regionálním všestranném ekonomickém partnerství, aby urychlily jednání o volném obchodu mezi Čínou, Japonskem a Jižní Koreou, zachovaly mnohostrannost a systém volného obchodu a současně podporovaly rozvoj těchto tří zemí a regionální prosperitu a stabilitu.

V příštích deseti letech dojde k výraznému rozvoji mezinárodní situace a zájmy a osudy různých zemí budou hluboce propojeny. Čína, Japonsko a Jižní Korea jsou blízkými sousedy, kteří mají důležitou odpovědnost za mír a stabilitu v Asii. Při pohledu do budoucnosti by tyto tři země měly společně prosazovat pravidla volného obchodu a mnohostrannosti, prostřednictvím spolupráce dosáhnout oboustranných výhod a vyřešit rozdíly jednáním, aby přispěly k hospodářské prosperitě tří zemí a regionů a podporovaly světový rozvoj a stabilitu.

tk